diumenge, 28 de febrer del 2010

TRAMPOSOS SOSTENIBLES (Barcelona antisemita)

Els sostenibles

Avui tenim el plaer d'oferir-los un menú selecte. El plat estrella és un remenat d'antisemites, beats postmoderns i il·luminats sostenibles -amb els nostres diners-. Posem que es diuen SETEM. Com que són sostenibles i tenim la mania de llegir de dreta a esquerra ens ha sortit "metes" i ens ha fet gràcia il·lustrar aquest post amb l'animació sostenible que l'encapçala, una cosa innocent i sicalíptica que fa les delícies de la generació de la majoria dels Hasbarts. SETEM és una ONG fundada per un escolapi l'any 68, anyada que ens ha deixat uns vins de retorns intensos i assilvestrats d'un roig pujat que en cas de manipulació inadequada o emmagatzemament resclosit degenera en un daurat pàlid, conegut com a Visa Oro. SETEM, que ve de "Servei al Tercer Món", és una ONG del tot laica, aconfessional o com li vulguin dir, però el fet que fos creada per un escolapi fa més de 40 anys no és una anècdota. Ja vam argumentar fa uns dies que molts "activistes" del moment tenen un regust retro-catòlic, una mena de ressaca del concili de Trento guarnida amb la parafernàlia més décontracté del Concili Vaticà Segon; un sofregit lent amb ingredients tan caducats com el pietisme, la histèria ascètica i la judeofòbia que ens volen colar com si fos un plat estrella de la nova cuina catalana : esferificat d'hòstia enganxada a la cassola. SETEM -convenientment acompanyat pel col·lectiu "Amb Palestina al cor" i pels inefables de SODEPAU - patrocina amb orgull la sessió que el Tribunal Russell sobre Palestina celebrarà els propers dies 1, 2 i 3 de març a Barcelona que, una vegada més, excel·lirà com a capital de la judeofòbia del segle XXI (gràcies, Carod!). La memòria de Bertrand Russell no mereix un insult tan obscè. Algú no sap en què consisteix aquesta pantomima? Ho resumim : una colla d'antisemites universals han muntat un "tribunal popular" per jutjar Israel que, com ja deuen saber, es l'únic estat del món que vulnera els drets humans, encara que, casualment, és l'únic país amb una democràcia parlamentària a l'Orient Mitjà. Entre el Consell Assessor d'aquest "Tribunal" hi trobaran gent tan objectiva com Boutros-Ghali, Noam Chomsky, Naomi Klein, José Saramago, Eduardo Galeano o Ken Loach. El Jurat Popular és d'allò més asèptic. Sense anar més lluny, dos dels representants espanyols segur que els ompliran d'orgull pel seu prestigi internacional : l'actor Alberto San Juan i el magistrat del Tribunal Supremo José Antonio Martín Pallín, que per tal que no quedi cap dubte sobre la imparcialitat d'un membre tan il·lustre de la judicatura espanyola ha declarat en la seva qualitat de JURAT perles com ara : "el menyspreu per la llei internacional de l'actitiud d'Israel és un crim del silenci, un crim imperdonable i insuportable. L'Operació Plom Fos és un crim de guerra i, jurídicament, així podria ser qualificat.", i ha definit la iniciativa com "un tribunal popular de consciència que escoltarà, analitzarà i valorarà el grau de veracitat, racionalitat i fonament jurídic dels experts i testimonis i que, al final, es pronunciarà amb una declaració que serà el més semblant a una opinió consultiva del Tribunal de l'Haia". Què? Com se'ls ha quedat el body? Això fa quatre segles es coronava amb un Auto de Fe presidit pel monarca de torn i amb uns quants jueus cremant a la foguera. Els recordem que aquest individu no és el FISCAL, és un membre del JURAT popular!! Amb una sola síl·laba del que ha declarat a qualsevol tribunal dels EEUU les parts haurien convingut la seva immediata recusació. Però no, som a Europa, som a Espanya, paradisos de la judeofòbia i el trilerisme jurídic. Que un magistrat del Suprem espanyol després de perbocar els seus prejudicis afirmi que el seu veredicte "serà el més semblant a una opinió consultiva del Tribunal de l'Haia" deixa molt clara la concepció que tenen d'aquest Tribunal Internacional els nostres progres i l'amnèsia d'aquest magistrat de l'òrbita del PSOE pel que fa al terrorisme d'estat practicat quan el seu partit governava Espanya als anys '80, amb segrestos, tortures, assassinats i enterraments clandestins en cal viva. Però tornem al SETEM. Algú havia sentit aquest nom? Probablement no, però vostès l'han sufragat i la cosa no ha estat barata. A l'any 2008 els ingressos anuals d'aquesta ONG ignota pugen a 1.689.000 d'Euros. Però no s'esverin, que fan molta feina : comerç just, banca ètica, un altre món és possible, condonació del deute extern, màsters de sostenibilitat, turisme solidari, campaments de treball per a joves (glubs!),... SETEM té un tracte de favor en diverses Universitats catalanes per fer cursos i masters solidaris i sostenibles que ens costen un suplement de nassos, però no ens ve d'aquí, caram! Hauríem d'estar satisfets de subvencionar sense que ningú ens demani el nostre parer, una ONG tan minúscula que reparteix crèdits i títols universitaris a les principals Universitats del país, especialment a la Politècnica, orgull de Catalunya, que dedica part dels nostres impostos a impartir cursets de solidaritat i sostenibilitat i que, en just pagament a tan altes cotes d'excel·lència, té prou pes per negar la participació de la Universitat d'Ariel a un programa europeu. Si senyor!! ¿Què s'han pensat els jueus, que deixarem que una universitat pèrfida d'Israel ens vingui a vacil·lar amb edificis intel·ligents o amb fonts d'energia alternativa quan nosaltres dominem les tècniques del macramé de la república de Benin i la plantació de patates tardanes a l'altiplà de Bolívia? Au, va! Sort en tenim els catalans d'organitzacions tan capdavanteres i transparents com SETEM : 1.689.000 d'Euros d'ingressos l'any 2008, en un 69 % d'aportació pública. Els resultats de la inversió són immillorables : 610.191 € (cent dos milions de pessetes) invertits en SOUS, més 173.109 € en Seguretat Social i ja tenim que es gasten el 46% en Personal fix. És que són solidaris a matar! A més paguen 234.185 € en "serveis professionals", amb la qual cosa la ràtio de personal ja puja al 60%. Però no acaba aquí la cosa, perquè cal sumar-hi 92.572 € de "altres serveis" (?), 81.709 € de "donatius a altres entitats", 22.812 € de "publicitat, propaganda i relacions públiques", 79.145 € de "lloguers d'aules i altres materials", 10.287 € de "primes d'assegurances", 13.466 € de "subministraments", 7.885 € de "quotes federatives", 24.882 € de "mobiliari", 63.421 € de "altres instal·lacions", 38.374 € de "equips informàtics" i 2.247 € de "despeses bancàries". TOTAL : s'han gastat el 86% en les seves coses, un total de 1.454.000 € del seu pressupost, osigui tot el que hem aportat nosaltres, ciutadans captius d'una administració amb tics feudals que reparteix els diners dels nostres impostos arbitrariament. Tots aquests diners no han ajudat en res les condicions de vida que sovint voregen la indigència dels nostres ancians, de la gent necessitada de Catalunya ni tampoc dels desafavorits del tercer món, que són la raó de l'existència d'aquesta ONG, o més aviat la seva coartada. I qui està al front d'aquesta organització "no governamental" que es nodreix dels nostres impostos?, perquè se suposa que la persona que administra 1.171.000 € de diner públic deu ser algú amb prestigi i solvència professional i personal. Doncs no!, SETEM està presidida per Meritxell Martínez Bellafont, una completa desconeguda d'uns trenta anys, economista i treballadora social (Ai!). Ho fa tan bé que el balanç entre deutors i creditors és negatiu en 927.176 €. Un èxit total, senyores i senyors!!! Qui pagarà aquests deutes? Aviam si inventaran els concursos de creditors per a ONGs i entre tots, inclosos els nostres soferts pensionistes, haurem de pagar la jubilació anticipada a aquesta trepa de "treballadors socials"! Això sí, mentre dilapiden els nostres diners i munten tribunals contra Israel, ni una paraula contra el fonamentalisme islàmic o contra el règim castrista.

Ha mort un home, es deia Orlando Zapata, era a la presó per atrevir-se a pensar i fer us d'un dret fonamental, la llibertat d'expressió. Ha mort després de 85 dies de vaga de fam de veritat -no de filfa com les que fan els nostres "activistes"- per protestar des d'una presó sinistra contra un règim totalitari. Els "activistes" s'ho callen; els demòcrates no. Avui, per Orlando, cridem amb totes les nostres forces VIVA ZAPATA!

18 comentaris:

Tripallocavipasec ha dit...

Molt bé això de denunciar la dilapidació de fons públics, i tant, quina colla de lladres, sangoneres i paràsits vivint del diner públic. Absolutament d'acord amb la denúncia.
Ara, els experts en extorsionar els altres, de generació en generació, són, de llarg els jueus amb el seu "cuentu" de la llagrimeta mitjançant el cinema, la tv, els diaris i les editorials... o es que no se t'havia acudit?

Míriam ha dit...

Res més! passo a fer difusió, dins de les meves possibilitats, a la web 2.0 del vostre article.

Octavi ha dit...

Veritats com a temples que quan les diem fins i tot ens titllen de feixistes. Ves per on !!!! Sempre serem els dolents de la pel·lícula. No deixa de ser de curiós que durant aquests dies no hem vist cap manifestació en suport a Orlando Zapata. Calla home calla, que el règim cubà és cent per cent demòcrata. Un cop més , moltes gràcies per dir les coses pel seu nom.

David ha dit...

Gràcies un cop més, Hasbarats! Aquests són els articles que trobo a faltar als diaris del meu país!

setemcatalunya ha dit...

Després de llegir la informació que apareix en aquest article, des de SETEM Catalunya, com a organització transparent i oberta al públic, us animem a conèixer la realitat de les nostres activitats, així com la destinació del nostre finançament. Estarem encantats d’atendre-us i donar-vos informació detallada del nostre funcionament, atès que vistes les afirmacions que es fan constatem desconeixement del que fa SETEM i un análisis superficial dels resultats económics. Estem oberts al públic a la nostra seu del Carrer Bisbe Laguarda, 4 de Barcelona (Metro L2 Sant Antoni), el nostre e-mail es catalunya@setem.org i el telèfon és 93 441 53 35 i el web és setem.cat. Us atendrem amb molt de gust.

Anònim ha dit...

Per a qui tingui interés de conèixer l'opinió de Bertrand Russell sobre Israel, sorprenent potser per alguns, podeu llegir el seu assaig EL ROL DEL ESTADO JUDIO EN LA CREACIÓN DE UN MUNDO MEJOR (http://jinuj.net/articulos_ver.php?id=380). Per què no publicar-ho, també, a Hasbarats?

Jaume ha dit...

Felicitats pel bloc: l'he afegit al Reader per a seguir-lo.

Moré ha dit...

Feia dies que no reia tant... Hver-ho dit millor hauria estat impossible

Armand Sarau ha dit...

Felicitats! Feia falta una opinió clara i contundent en resposta a la judeofòbia regnant al nostre país.
Quant al post de resposta de SETEM, penós: ni un aclariment, ni una explicació, res de res. "Anàlisi superficial dels resultats econòmics", diuen! Quines penques!

Jordi ha dit...

Vaig poder veure personalment les actuacions del Setem al Senegal i a Guinea Equatorial, en estreta col·laboració amb missioners escolapis catalans, durant els anys 80 i 90: senzillament irreprotxable, cosa que no es pot dir de la bilis que segrega l'autor d'aquest post, que utilitza la seva ignorància com a argument. I parlant d'ignorància, voldria aclarir a l'Anònima que l'any 1970, Bertrand Russell havia canviat del tot d'opinió pel que fa a Israel: On 31 January 1970, Russell issued a statement which condemned Israeli aggression in the Middle East and called for Israeli withdrawal from territory occupied in 1967. The statement said that:

The tragedy of the people of Palestine is that their country was "given" by a foreign power to another people for the creation of a new state. The result was that many hundreds of thousands of innocent people were made permanently homeless. With every new conflict their numbers increased. How much longer is the world willing to endure this spectacle of wanton cruelty? It is abundantly clear that the refugees have every right to the homeland from which they were driven, and the denial of this right is at the heart of the continuing conflict. No people anywhere in the world would accept being expelled en masse from their own country; how can anyone require the people of Palestine to accept a punishment which nobody else would tolerate? A permanent just settlement of the refugees in their homeland is an essential ingredient of any genuine settlement in the Middle East. We are frequently told that we must sympathise with Israel because of the suffering of the Jews in Europe at the hands of the Nazis. [...] What Israel is doing today cannot be condoned, and to invoke the horrors of the past to justify those of the present is gross hypocrisy.

Montsegur ha dit...

Fantàstic el que va efectuar Setem als 90, però estem el 2010 i el que fan és donar suport a terroristes al servei de qui els paga, no cal ser un analista internacional per saber qui es deu al seu amo, Setem és una ong al servei del seu amo, que es manté dels nostres impostos i com a ciutadà dic NO CON MI DINERO! Estem farts de judeofòbics i "chupocteros" diversos! Quan acabará aquesta situació insostenible amb aquests pocavergonyes? Ja va arribar el dia!

Per últim si aquests són els arguments de resposta dels becaris de Setem, no em estranya la seva situació actual de lladronici i desfalc!

Josep (sl) ha dit...

Déu meu, si és veraç el què dius. D'ONGs com aquestes són de les que m'agrada estar lluny.

Josep (sl) ha dit...

Per cert sols fa falta que els membres d'el Tribunal alcin el braç abans de iniciar l'espectacle... Vull dir el judici.

Jordi ha dit...

Torno a mirar els números que doneu del SETEM i trobo a faltar informació, sense la qual no es poden criticar amb la lleugeresa (i francament, la mala llet) que exhibiu: dels 610.191 € invertits en sous, més 173.109 € en Seguretat Social, quin percentatge es destina a personal que fa tasques purament administratives i quin a activitats que repercuteixen en la consecució dels objectius de l'ONG? Per entendre'ns, si el SETEM, per exemple, col·labora en una campanya d'alfabetització aportant-hi el personal docent, mentre que les infraestructures (locals, materials, etc.) els posa algú altre (administració local, estatal, etc.), els comptes del SETEM només reflectiran una despesa salarial (el que han pagat als professors), però això NO VOL DIR DE CAP MANERA que l'entitat no hagi aplicat aquests diners a la realització d'un programa objectivament beneficiós per a la comunitat a qui s'adreça. Pel que fa al capítol de "serveis professionals", no veig per què els incloeu en l'apartat de despeses de personal: si la meva empresa paga els serveis d'un advocat per reclamar un impagat, el comptable no m'inclourà la minuta de l'advocat en el capítol de despeses de personal, quan és evident que es tracta d'un servei professional. I el mateix podríem dir pel que fa als "altres serveis". D'altra banda, la "publicitat, propaganda i relacions públiques" (79.145 €), entre altres coses, serveix també per captar recursos (o voleu que el SETEM segueixi finançat per les administracions pels segles dels segles?), i en una empresa seria una partida gestionada pel departament de màrqueting, mai de personal. TOTAL: si no detalleu molt, molt més les despeses de personal i la seva relació amb les campanyes del SETEM sobre el terreny, feu servir els números amb la mateixa parcialitat i demagògia de què acuseu ONG com el SETEM. Cliqueu aquí http://www.josepmiro.com/tag/transparencia/ i veureu un plantejament molt més seriós del problema de la gestió de les despeses de les ONG.

Hasbarats ha dit...

Jordi, a manipular a la Politècnica. 1.- El que feia SETEM als anys 80 se'ns enfot : ni era una ONG antisistema i antisemita ni la pagàvem amb els nostres impostos. 2.- No som nosaltres sinó SETEM qui ha de detallar partides i retre comptes DELS NOSTRES DINERS i posats a especular també ho podríem fer nosaltres i, de moment no ho hem fet.

Creditors de SETEM :
2006 Setem deu 422.000 €
2007 Setem deu 1.057.000 €
2008 Setem deu 2.013.000 €
També hem rigut molt llegint que si no gasten en publicitat i màrqueting hauran de dependre sempre de l'administració, quan tots sabem que aquesta mena d'ONGs són un muntatge polític i un pou sense fons que viuen dels nostres impostos i que SEMPRE RECAPTARAN FORTUNES DELS NOSTRES IMPOSTOS CAPTIUS SI NO DIEM PROU. No pensem seguir tolerant que es sufraguin grups extremistes ni activitats judeofòbiques AMB ELS NOSTRES DINERS NI EN EL NOSTRE NOM.

Anònim ha dit...

Des de jove he simpatitzat amb la causa jueva. Tinc amics jueus.
Estic d'acord en que des del govern català s'està actuant molt malament. Una colla de il·luminats ens estan fent fer el ridícul, i estan fent molt mal a Catalunya (il·luminat = burro que es creu intel·ligent).
Em pregunto si la convivència amb els palestins hagués estat possible a no ser d'algunes potències estrangeres.
No obstant i els problemes de seguretat que pateix Israel, les accions militars dels darrers anys son una mica difícils de pair. Al menys amb la informació que ens arriba aquí.

Anònim ha dit...

sense tantes dades,jo,ja fa temps que desconfio de totes les ongs.en quant a cuba que voleu que us digui millor els castro que la democracia mexicana de ciudad juarez

Curr Ximenis ha dit...

http://www.diaridegirona.cat/catalunya/2010/03/14/catalana-progre-convertida-lislam-res-nou/393468.html

Busqueu qui va convidar la terrorista que finalment no va venir.