dimecres, 12 d’agost del 2009

Aliança de civilitzacions

hitlerwn6 La balada del pijo-progre Quan vinguin a buscar els liberals jo continuaré fent bicing, perquè jo no sóc liberal (i a més són pro-ianquis); Quan vinguin a buscar els sobiranistes jo no deixaré de llegir El Público, perquè jo no sóc sobiranista (i a més, sóc cosmopolita i multicultural); Quan vinguin a buscar les dones seguiré pensant que el burka les fa més fascinants, perquè jo no sóc dona (encara que ajudo a casa i els diumenges faig guacamole); Quan vinguin per endur-se els jueus jo no em treuré el mocador palestí, perquè jo no sóc jueu (i a més són l'arrel del mal i plens de prejudicis); I si venen a buscar-me a mi, encara que ja no quedi ningú que pugui protestar, estaré ben tranquil : pactaré i els convenceré (és que sóc molt llest i molt persuasiu).